facebooktwitteryoutube

ΠΑΜΕ ΟΠΕΡΑ

Apr 12th - All Day

                                                             

 

_.jpg

ΠΑΜΕ ΟΠΕΡΑ

Την Παρασκευή  12 Απριλίου θα παρακολουθήσουμε την όπερα << Οι γάμοι του Φίγκαρο  του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ στην Λυρική Σκηνή στο  Ίδρυμα Νιάρχος. Το ραντεβού είναι στις 19.13 για να παραλάβετε τα εισιτήρια σας. Η τιμή είναι 25€ στο α εξώστη στο κέντρο  Η παράσταση διαρκεί 4 ώρες 19.30-23.20  Για την κράτηση είναι  απαραίτητα η κατάθεση στον λογαριασμό του συλλόγου τράπεζα Πειραιώς Αρ. Λογ.:5066-070982-560 IBAN:GR4001720660005066070982560

Δηλώσεις συμμετοχής στην  Κ Τσιρταβή 6907744771 έως τις 5/4/19

Μουσική διεύθυνση: Μάριος Παπαδόπουλος – Γιώργος Μπαλατσινός

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ευκλείδης

Δραματουργία – Συνεργάτρια σκηνοθέτρια: Αγγέλα-Κλεοπάτρα Σαρόγλου

Σκηνικά: Γιάννης Κατρανίτσας

Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη

Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα

Κινησιολογία: Κωνσταντίνος Ρήγος

Διεύθυνση χορωδίας: Αγαθάγγελος Γεωργακάτος

Κόμης Αλμαβίβα: Δημήτρης Τηλιακός – Διονύσης Σούρμπης

Κόμησσα Αλμαβίβα: Μαρία Μητσοπούλου – Μυρσίνη Μαργαρίτη

Σουζάννα: Βασιλική Καραγιάννη – Χρύσα Μαλιαμάνη

Φίγκαρο: Παναγιώτης Οικονόμου – Γιάννης Σελητσανιώτης

Κερουμπίνο: Άρτεμις Μπόγρη – Μιράντα Μακρυνιώτη

Μαρτσελλίνα: Έλενα Κελεσίδη – Δέσποινα Σκαρλάτου

Δόκτωρ Μπάρτολο: Δημήτρης Κασιούμης – Χριστόφορος Σταμπόγλης

Ντον Μπαζίλιο: Νίκος Στεφάνου – Χρήστος Κεχρής

Ντον Κούρτσιο: Σταμάτης Μπερής – Διονύσης Μελογιαννίδης

Αντόνιο: Κωστής Ρασιδάκις – Μιχάλης Κατσούλης

Οι Γάμοι του Φίγκαρο, η πρώτη από τις τρεις όπερες του Μότσαρτ σε ποιητικό κείμενο του Λορέντσο ντα Πόντε, επιστρέφει στην ΕΛΣ. Βασισμένη στην κωμωδία του Μπωμαρσαί  Μια τρελή ημέρα ή Οι γάμοι του Φίγκαρο, πρωτοπαρουσιάστηκε στη Βιέννη το 1786, τρία χρόνια πριν τη Γαλλική Επανάσταση. Το κείμενο απηχεί την ταραγμένη εποχή και την ένταση στις σχέσεις των διαφορετικών κοινωνικών τάξεων: του κόμη και της κόμισσας, και των υπηρετών τους Σουζάννας και Φίγκαρο. Η αριστουργηματική μουσική του Μότσαρτ σκιαγραφεί με λιτά μέσα τον χαρακτήρα κάθε προσώπου. Εκτός από τις συνήθεις άριες για κάθε ρόλο και τα μεταξύ τους ντουέτα, ο συνθέτης δημιουργεί σύνολα απίστευτης φαντασίας, όπως το περίφημο σεπτέτο της Β΄ Πράξης.

 

 

 

 

 

Tags: